Bestämt mig

Hello!
Jo, som ni vet så är nu sommarbetet slut och Classic är hemma igen! (yey!)
Jo, tanken var att Lillan då skulle åka på prov hos Barocko, men eftersom att hon inte svarar, och jag inte får tag på henne. Så stannar Lillan här, i alla fall ett tag till. 
Jo, just nu så håller jag på att sätta i gång alla tre tjejerna. Pix och Classic joggas igång, för att bygga muskler så kör vi mycket backträningar. Och Lillan jobbar jag på med, mycket med att få henne i en låg form, och hon börjar bli riktigt duktig!
Just det, jag kommer att börja uppdatera regelbundet om några veckor/vecka. Då det juts nu är fint väder och jag har andra saker IRL att göra :)
 
Så, med andra ord, BAROCKO: Tyvärr vill jag inte låna ut Lillan på prov hos dig då du varken svarar eller tar kontakt med mig. Så, Lillan kommer att stanna här tills jag hittar en bra köpare! 
 
Hör gärna av er!
 
/R

2012-08-09 | 20:09:32 | R's inlägg | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Liza

Hejsan! Förra året typ? så lade du upp en ponny till salu som hette black typ en super söt!! Är den fortförande till salu isf är min mejl [email protected]! Tack sam för svar på mejlen!

2012-08-10 // 16:53:58
» Liza

Hejsan! Förra året typ? så lade du upp en ponny till salu som hette black typ en super söt!! Är den fortförande till salu isf är min mejl [email protected]! Tack sam för svar på mejlen!

2012-08-10 // 16:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback