Blandade känslor...

Hello igen!
Nu har det gått ett tag sedan jag uppdaterade, detta beror helt enkelt på att jag har för mycket att göra. Men just nu är det tyvärr bara drygt två unka veckor kvar på sommarlovet (Buhu...)
Så, med andra ord så håller jag på och planerar inför hösten! Jag har massa roliga planer till Soreca (Men ni får vänta och se...)
Så, idag har det varit blandade känslor hos mig, här på Soreca. 
Idag är det den 4 augusti, och då åker Sky och Contessa hem till Rosgården (Som tyvärr har slutat, men behåller sina hästar)
Och, idag ska jag även lämna Lillan på prov till Barocko (Så som jag fattat det, Barocko, snälla mejla mig nu!)
Det är ju inte så roligt, jag planerade att starta Lillan i höst (På kanske 30 cm hoppning, eller en LD)
Men de planerna sprack. Men, om Barocko nu vill ha henne på prov, så åker hon idag, som det ser ut nu!
Men.... det är även en bra sak med det hela, för gissa vem som kommer hem idag? Jo, ingen mindre är min lilla primadonna själv, Classic!! <3
Så, jag vill gärna be BAROCKO svara mig, Classic kommer hem oavsett du svarar eller inte, det här var datumet vi bestämde, och jag vill ha hem henne, Men jag vill ha svar om Lillan!
 
 
Ha det gött! Och glömm inte att vara ute i solen och njuta av de sista veckorna av lovet!
/R

2012-08-04 | 18:33:55 | R's inlägg | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» zafirgården

Hej hopp på er!
Hur går det med Some? (Something Speciel)
Ser inget på bloggen om henne så blir lite orolig----

Svar: Förlåt! Men jag har inte kunnat blogga. Jag ska blogga om henne! Lovar!! :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-08-05 // 11:57:57
» Zafirgården

Mmm...bra. Är allt bra med henne och så annars?
Söker du förresten någon häst?

2012-08-10 // 20:02:46
» Zafirgården

Mmm...bra. Är allt bra med henne och så annars?
Söker du förresten någon häst?

Svar: Jadå! Allt bra! Jag ska blogga mer nu! :)Kanske, säljer du nån? :)

Kram J
soreca.blogg.se

2012-08-10 // 20:02:58
» Zafirgården

Japp. Se på hemsidan!

Svar: okej, men jag tror inte jag har tid dock. ska se om jag blir fäst vid nån<3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-08-10 // 21:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback