Första sadeln på!

Hej! Idag satte jag först på en maggjord på Humlan, som jag faktiskt har gjort några gånger innan och longerade henne med det på. Hon var lite spänd i början men sedan gick det bättre och då blev hon pigg som tusan! Hon ville bara galoppera så jag tränade en del på det innan jag gick vidare med att sätta på henne sadeln, det gick faktiskt bra och även om hon var spänd som en pinne så gick det bra och efter några bocksprång lugnade hon sig och skrittade, travade och galopperade med sadeln på, lite spänd men inga problem. Jätteroligt att det gick så bra, så jag avslutade där.
 
Kram J

2012-08-19 | 14:28:00 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback