Leka i regnet! (Eller inte...)

Hej igen!
Efter Classic så var det Pix tur, jag hade tänkt köra lite lekar/NH med hene ute i paddocken idag. Men, det började regna... så det var bara att skynda sig in i manegen. 
Väl där släppte jag henne och lät henne springa och busa av sig innan vi började jobba. 
Jag började med inkallning, vilket vi har jobbat på ett tag så det går ganska bra nu. 
Jag jobbade på att få henne att vara fokuserad på mig, och enbart på mig. Då det vill jag även att hon ska vara när jag rider. 
Jag lös longerade henne lite, vilket inte är särskilt svårt när Pix väl är fokuserad. 
Finns inte så mycket mer att säga.
Outfit:
 
/R

2012-08-22 | 14:29:00 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback