Mörka moln

Hello!
Jo, även Classic fick röra lite på sig idag. Genom ett rejält dressyrpass. 
Jag skrittade och joggade igång henne ute på ridvägarna runt stallet. Och gick sedan in i paddocken. 
Det började bildas mörka moln på himlen. Men jag körde ute ändå. 
Idag var Classic ganska samarbetsvillig. Och hyffsat mjuk att ha och göra med. Men när hon väl kommit ner i den djupa,låga formen jag vill ha henne i, så bli hon jätte seg. Hon bara lägger av! Så jag fick verkligen jobba för att hon skulle hålla igång. Men så blir det när hästen inte har en bra kondis! 
Annars så körde jag lite grunder, sidförande för skänkeln,öppna,sluta, och mycket volter. 
Avslutade med galopparbete. 
Outfit:
 
/R
 
 

2012-08-22 | 11:25:00 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback