Ostadigt väder...

Idag fick Humlan samma träning som förut, men idag fick jag hjälp, och medan jag satt upp och satt lite på Humlan så ledde min "medhjälpare" runt henne. Det gick bra men hon var ju givetvis ganska så spänd. Bara ett varv, men det var första uppsittningen. Sedan tömkörde jag lite över cavaletti. Duktig tjej idag med.
 
Fly fick ett dressyrpass i paddocken. I början gick det jättebra, pigg och glad och väldigt mjuk. Men så började det regna jättemycket! Först brydde jag mig inte, men det började regna mer och mer och tillslut fick jag ge upp och gå in igen. Det blev ett kort kort pass idag.
Kram J

2012-08-23 | 18:07:56 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback