Resultat Hopp SM kval 2

Här kommer resultaten i kval 2. Om ni inte är med på listorna, fast ni tror ni anmält er, så är det för att ni inte sagt vilken klass ni vill hoppa/vilken häst/ert namn. 
SÅ, här kommer dem!
 
 
Förklasser
------------
LC:
1. Lovley Carry - Pao
2. Azula - Luftlycka
 
LB:
1. Riverdance - Luftlycka
2. Classic Electra - R, Soreca
3. Sessan  - Emilia (Waymiies)
 
LA:
1. Lycka - Luftlycka
2. Fly like a bird - J, Soreca
3. Holmens Little Pixie - R, Soreca
4. Sessan - Emilia (Waymiies)
5. Lovley Carry - Pao
 
 
Kvalet:
1. Smoothie - E, Hallonbacken
2. Holmens Little Pixie  - R, Soreca
3. The Dark Of Pigall - Simwim
4. Casanova - Ida, Liljestallet
5. Contessa - T, Hallonbacken
-------------------------
6. Star - Saranghae
7. Fly Like A Bird - J, Soreca
8. Diamond Queen - Neiwadas Syster
 
(Alla ÖVER strecket går vidare till Final, vi har bara 8 st tävlande istället för 10 då R.G och SSI inte är aktiva och jag då tog bort dem då de inte heller svarat på om de ska vara med)
 
 
Där har ni resultaten! Mer om Finalen kommer upp imon kort!
 
 
/Soreca

2012-08-26 | 15:55:18 | Tävlingar | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» stall grimskaft

när är nästa tävling? skulle villa anmäla mig till det! :) tacksam för svar <33

2012-08-26 // 16:50:21
» Hallonbacken (E) (Paus för tillfället)

OMG woow !

2012-08-26 // 16:52:24
» Neiwada

Hej!
Är tillbaka igen! =) Skulle vara kul om ni ville tipsa om det på bloggen, jag vill även ha SM finalen på min blogg ifall det är okej =)

Kram Neiwada<3

2012-08-30 // 19:41:43
» Horzei <3

Halloi vad fin blogg ni två har! :D <3
Kika gärna in på min! ;D love youu <3333

2012-09-01 // 16:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback