Sadelprovning

Hej igen!
Jo, idag så red jag inte Lillan som vanligt, då sadelprovaren kom hit. Jag ska nämligen inskaffa en dressyrsadel åt Lillan. Det var inte meningen att jag skulle göra det, men eftersom att jag ska ha kvar henne så gör jag det ändå ;) 
Vi provade massor av sadlar, hon är ju ganska... smal över manken Lillan. Men tillsist hittade vi en som Lillan verkade trivas med. Jag fullkomligt ÄLSKAR Classics dressyrsadel, men den fanns inte just nu i den "storleken" som Lillan behöver. Och Classic har ganska hög manke, så den passar inte. Men, den som Lillan trivdes i tyckte jag var helt OK. Och efter att jag suttit i den lite så föll den mig mer i smaken. Så, nu har Lillan en dressyrsadel!
 
 
/R

2012-08-13 | 20:38:40 | R's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

http://www.osynligahast.n.nu/luftmanniska

2012-08-14 // 11:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback