Something Special

Bästa rubriken på länge! -.- 
Haha, i alla fall! Idag fick Some ett dressyrpass i paddocken, riktigt varmt var det och jobbigt, men det gick och vi avslutade svettiga och trötta. Så jag satte in henne i stallet och gav henne mat och sedan åt jag själv, helt slut! Haha, bättre kondition behövs! 
 
Efter lunch och dusch var jag piggare så jag tog ett dressyrpass på Fly med och det kändes super! Hon var jättefin och lyssnade jättebra! Hon har super kondition nu också så jag blev ju trött före henne men bestämde mig för att försöka rida tills hon också blev trött och när hon blev det var jag helt död så satte in henne och sen orkade jag inget mer! En till dusch blev det och sedan mat! Ansträngande dag, eller är det bara så att jag inte har nån kondition alls? Man undrar ju... Haha! Vi får hoppas att det blir bättre till EM!
Flys outfit:
Kram J

2012-08-14 | 19:46:18 | J och R | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback