Återbesök

Hej! Idag åkte vi till Veterinären igen och tittade till Flys ben. Hon var jätteduktig och gjorde precis som hon skulle. :) Veterinären sa att det var dags att så smått börja trava henne! :D Jätteroligt verkligen! Hon fick vila när hon kom hem men imorgon ska jag trava henne lite! :)
Erna red jag ut med på en långritt idag tillsammans med en LD A på Boy. Båda hästarna hade broddar på och de fick fäste riktigt bra så det blev flera långa snabba galopper! Riktigt roligt var det! En riktig adrenalinkick! 
A ska också vara med i en "spännande uppgörelse" så häng kvar för det inlägget kommer snart! <3
 
Kram J

2012-12-01 | 21:10:23 | J's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» M - fd lh-ägare

Jag beundrar ert slit med era LH. Själv orkade jag i 2 år och hade 5 olika hästar, men ni, ni har hästar som ni nästan haft under hela er tid med LH. Själv är jag 14, lika gamla som er, och ska kanske börja igen. Vad tycker ni?:)
// M-fd bloggare på Morces men har nu egen LH blogg, magicranch.blogg.se

Svar: Tack<3Ja, börja jättegärna igen! Säg till om ni börjar så länkar vi er och jag kikar in då och då<33

Kram J
soreca.blogg.se

2012-12-01 // 23:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback