Tiden räcker inte till...

Hej! Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen och det är den vanliga anledningen... Ja, ni ser ju rubriken.
Idag var jag i stallet från ungefär kl 1 till ungefär klockan 6/7 någonting, och detta för den enkla anledningen att jag hade middagsfodring i hagen samt insläpp vid femtiden. 
Både hästarna blev ridna idag, Fly som vanligt i skritt och nu lite mer trav. Hon är riktigt pigg nu och jag vågar bara rida i manegen för jag är så rädd att hon ska dra upp skadan igen om hon får för sig något om vi är i paddock eller rider ut. Så jag känner att det är säkrast i manegen just nu så får benet bli bra först. För övrigt stryker jag mig från Julklappshoppningen med Fly... Känns inte så bra men det är ju ännu värre om skadan går upp igen bara för att vi ska tävla. Eventuellt är jag med på 30/50cm istället men det beror på hur det artar sig.
Erna fick en galen uteritt idag. Vi galopperade på ett fält och verkligen sprängde fram. Det är galet hur snabb hon är! Jag fick tårar i ögonen och det var verkligen hur roligt som helst. Det var heller inga problem att stanna henne sedan vilket känns jättebra eftersom jag hade problem med det förut. Vi börjar så smått lära känna varann lite. 
Kram J

2012-12-09 | 00:25:10 | J och R | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» C

Har du/ni kollat er mejl ännu?

Svar: Ja, men jag har inte fått något mail från er :( jag vet inte varför
Jag skickar ett mail till er som du sa <3

<3Kram J
soreca.blogg.se

2012-12-09 // 09:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback