Uppdatering är det i alla fall..

1. Tre namn jag lyssnar till: R (Ni får inte veta mer)
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Bra fråga :P
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag ibland kan slänga ur mig små vita lögner, men ångrar de efteråt..
4. Detta är jag rädd för: SPINDLAR!
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Vet inte riktigt...
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
7. Detta tycker jag om att göra:
8. Detta vill jag göra just nu: Lära mig själv att sova
9. Bästa känslan: lycka (såklart)
10. Värsta känslan: Saknad
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Snäll, fin(?), omtänksam
12. Är jag kär just nu? De du.... ;)
13. Jag vill gifta mig? Nepp, inte än
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Bli bäst i världen!
15. Min käraste ägodel: Telefonen!
16. Något jag vill ha i present: En häst!
17. Detta har jag på mig just nu: Mjuks byxor, linne, tjocktröja, raggsockar
18. Favoritkläder: något bekvämt.
19. Favoritdjur: Häst!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Allt från rap, rock till ballader
21. Favoritlåt just nu: Not afraid - eminem
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Har ingen aning..
23. Stjärntecken: Skorpion
24. En bok jag älskar: GG 4ever! (Gossip Girl)
25. En film jag älskar: Ser inte så ofta på film...
26. Tv-program jag gillar: Vet inte riktigt...
27. Favoritdoft: Va?
28. Detta äter jag gärna: Inget alls..
29. Dricker helst: Vatten
30. Favoritgodis: Äter just nu inte godis
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Irland
32. Färg på mina ögon: Klar blå
33. Min längd: 1.64
34. Jag tror på: Att stå på egna ben
35. Jag spelar: Inget, har spelat piano
36. Person jag beundrar:
Finns många
37. Så här bor jag: Villa :)
38. Antal döda krukväxter i hemmet? Varför skulle jag veta de?
39. Det här tänder mig: Varför bryr du dig?
40. Det här gör mig avtänd: Som sagt, varför bryr du dig?
41. Favoritfärg: Grön
42. Favoritcitat:
"When your body screams, tell it to shut up"
43. En hemlighet jag vet: Men du, en hemlis berättar man inte...
44. Bästa present jag fått: Väntar fortfarande på den...
45. Senast köpta skiva: Köper inte skivor, laddar ner via Itunes
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mitt hår...
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min kropp.... :P
48. Udda förmåga/egenskap: Va?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Ett bi? Nä, haha, vet ej..
50. Vad lyssnar du på just nu? Mina kompisars prat
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Jobbat i stallet och ska sova där
52. Var är dina föräldrar födda? Sverige
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Adobe Photoshop elements 8.0
54. Vilken är din favoritrestaurang? Ingen aning
55. När badade du i en pool senast? För ca 2 månader sedan
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Nepp
57. Hur många barn vill du ha? Jag är 14?!
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Vet inte...
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Rösta på i..?? Va?
60. Vad har du för TV-kanaler? palla kolla
61. Har du åkt moped någon gång? Yes
62. Har du busringt någon gång? No...
63. Har du fått felparkeringsböter? Har ingen bil, eller körkort för den delen..
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Självklart!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? USA, tror jag...
66. Har du en egen trädgård? Vi, ja.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Tecknade? Har ingen aning
68. Kan du alla orden i nationalsången? Haha, ja, jag tror de... ;)
69. Badkar eller duschkabin? Dusch
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Har inte sett film senaste
månaden..71. Favoritpizza? OST! :P
72. Chips eller popcorn? Popcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte alls!.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej, vad e de?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Ryckt tävling ja :)
76. Apelsin- eller äppeljuice? Äpple
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Min familj, pizza.
78. Favoritchoklad? Nöt choklad...
79. När röstade du senast? röstade på vad?
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Vet ej..
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? japp
82. Är du bra på matlagning? Baka, ja. Laga mat, nej.
83. Klarar du att tanka själv? tankar aldrig.
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nope
85. Pepsi eller Coca Cola? Inget!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej
87. Vad var det senaste du handlade? Kommer inte ihåg..
88. Har du kräkts offentligt? nepp
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Hitta den sanna kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ibland
91. Har du ringt något betalnummer? va?
92. Kan man vara vän med sitt ex? Såklart
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Jag vet inte
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Hur ska jag veta de?
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? fråga inte mig..
96. Vad har du i din väska? Min mobil, datorn och nycklar
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Tänker..
98. Vad har du att vara tacksam för? Ja du....
99. Var hittade du den här listan? På en blogg :)
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: De finns många fler än tre!

2012-12-31 | 23:24:00 | R's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Loppan

Får jag "sno" denna listan till min blogg?

2013-01-02 // 15:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback