Hoppning på en bomb

Tja!
Eftersom att jag körde lite terräng träning med Pix idag så, när jag kom hem så sadlade jag Classic och ställde fram lite hinder. En studs på tre sockerbits hinder längs långsidan.
En oxer på diagonalen och två kryss på den andra långsidan, med ca 3 galopp språng i mellan.
Jga började med att skritta/trava fram, och lät henne söka sig framåt/neråt.
Efter ett tag så tranhoppade jag kryssen, och tog sedan studsen efter ett tag. Oxern hoppade jag ett par gånger och höjde där i mellan, slutade när den låg på ca 1 m.
Hon var så duktig idag min lilla prinsessa.
Här har ni våran outfit:
Classic:
Kort sagt: Svart sadel och svart pullar träns, grått schabrak, svart förbygel m. avtagbar martingal. Grått rambo ridtäcke och svarta benskydd.
Jag:
Kort sagt: Svart hjälm, gråa ridbyxor,turkås tröja,grå väst, och svarta stövlar (ingen bild)
/R

2012-02-29 | 20:11:33 | Outfits | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» M :)

Kul att det går så bra för er! :)



// M

2012-03-01 // 08:28:55
» resume

Without a description I wouldn't even guess what most of these equipment used for.

2012-03-25 // 16:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback