Plugg, plugg, plugg

Hejsan! Japp, som rubriken säger är det  en del plugg och sånt.. men är det ingen som ska till horseshow? Jag vill gärna träffas, maila så får ni mitt nr! <3
I alla fall, Fly fick ett mysigt dressyrpass i manegen, det gick dock inte så bra då hon var stel och pigg. (Inget fel på en pigg och glad häst men men...) Svårt att hinna tänka på allt så... I alla fall så fick hon lite motion innan den nya ponnyn kom.
Fly's outfit:
Sedan åkte Holly, och den nya ponnyn kom.
Holly gick så snällt in i transporten på väg till sitt nya hem.
Detta hade Holly på sig
Hösegel i transporten
Detta fick hon med sig till Viggan:
Lycka till med henne Pao!!
Kram J

2012-02-22 | 21:00:39 | Outfits | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ponnypenny

Jag skulle gärna vilja åka till gbg horse show, men jag vet inte om jag kan :(

Kram

//E

2012-02-23 // 10:26:13
» //A

Kanske ska dit på Lördag.. Kanske..

2012-02-23 // 10:27:15
» A

Bara så att alla vet så har M slutat med luftisar men inte jag så jag fortsätter blogga :D

2012-02-24 // 18:18:52
» M :)

Vad har hänt med er?! :o



// M

2012-02-28 // 18:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback