Sista ridpasset på Holly...

Hej! Jag känner att det inte riktigt blivit rätt mellan mig och Holly, därför är det endast Pao på viggan stuteri som vet om att hon ska få Holly av Soreca, mot att vi får en häst av henne. Mer info om hästen kommer imorgon, då hästen kommer och Holly åker... Lite tråkigt men det ska nog bli bra!
I alla fall så tog jag därför en supermysig uteritt på henne. Hon var väldigt pigg och busig! Vi hoppade lite terränghinder och sprängde fram över ett fält, superkul! :)
Sedan red jag "dressyr" lite på ett fält också (översättning: vi busade på ett fält)
Hon var superbusig och  bockade lite<3 Sötnosen. Vi gjorde en massa serpentiner och små små volter hit och dit och vi hade så kul att vi inte märkte älgen som kom ut ur skogen... Eller egentligen såg Holly den, inte jag, så hon tvärstannade och jag fortsatte fram över huvudet. Haha, i alla fall så stannade hon hos mig och det var bara att sitta upp igen blöt och lite småsur... <3
Lite opassande kanske med tanke på att jag red Holly, men här är lite bilder på Fly i alla fall<3
OBS Egentagna bilder!
Kram J

2012-02-21 | 19:47:24 | J's inlägg | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» //A

Aww söt Fly e <3

Ps.Kolla mailen :) Ds



Kram //A

2012-02-21 // 19:59:14
» ponnypenny

Åh så fina bilder!

2012-02-23 // 10:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback