Tagga Gbg horseshow!!

God kväll!
Jo, efter som att jag har ridit dressyr de senaste dagarna så släppte jag både Classic och Pix i manegen idag, och herregud vad de sprang runt. De var nog skönt för dem att få springa av sig lite.
Så medans de busade av sig så passade jag på att mocka och fixa maten lite.
Jag har lite blogg torka just nu, så funderar på att lägga upp typ foder starten för mina hästar, eller blir de tråkigt?
I aalla fall, ni ska få se vad jag slängde på mina tjejer när de rusade runt i manegen idag:
Classic:
Blå grimma och svarta skydd
Pix:
Brun grimma och bruna skydd
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Okej, nu smäller de snart, Gbg horseshow!! Vilka ska dit? Och vilka vill ses! :)
Jag kommer att vara där torsdag halvdag (förmiddag, 11 - ca 5) Lördag halvdag (11 - ca 6) och SÖndag halvdag (9 - ca 4) Så, vilka vill ses! Jag är där med familj på lördag, o "själv" på söndag och torsdag.
Vill ni träffa mig? Mejla oss bara! Så får ni mitt mobil nr? ;)
Hörs!
/R

2012-02-21 | 22:17:21 | R's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» //A

Kan ni inte ta och lägga till en länk till Whitebrooks blogg? Gillar hennesw blogg mkt men tar långt tid att leta upp den.. Har Soreca som startsida på datorn och kan då läsa era olästa inlägg sen klicka på hennes länk och gå dit! :)

PS. Även om ni inte skaffar anslagstavlan kan ni väl sätta upp mitt medelande om att jag söker "blogg partner" ? SKulle vara tacksam då! :D

Kram //A

2012-02-22 // 13:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback