utskällning på J, dagens ridpass mm

Hej!
Jo, jag ska kanske börja med att förklara rubriken, ja, utskällning är väl att ta i, men J, nu får du allt ta och ändra heder och design. Vi har ju fortfarande våran jul desing!
Nu kanske ni undrar varför inte jag kan göra de, jo, jag är helt enkelt kass på de :P
Så de får vara Js uppgift.
Men var inte oroliga, jag hoppas att designen ska vara uppe näst vecka.
---------------------------------------------------------------------------------------
I alla fall, idag så red jag Classic, började ute och avslutade i manegen.
Jag skrittade och travade fram ute, lät henne sträcka lite på sig. Gick sedan in i menegen och jobbade lite med henne. De vanliga, volter och övergångar.
Om jag ska sumera ridpasset så är de helt OK, de kändes inte jätte bra, men inte dåligt heller. Men helt OK....
Ni ska få se våran outfit här:
Kort sagt, så bestod våran outfit av, Svart sadel, svart pullarträns, svart förbygel m. avtagbar martingal, svarta skydd, svart schabrak och svarta boots (fram och bak)
-------------------------------------------------------
Idag så longerade jag även Pix, mest för att hon skulle få röra lite på sig, men jag har även tänkt börja lite smått med NH träning osv med henne, men innan jag släpper henne helt lös och börjar jobba med henne så jobbade jag med lite röst komandon när jag hade henne i en longerings lina, och så fick hon sträcka ut steget lite också.
Här ska ni få se hennes outfit:
Så, för att samanfatta vår outfit: Brunt pullarträns, rött fleece täcke, bruna skydd, vita boots (fram o bak) och så en svart longerlina.
Så, de var min dag de, kommer ett till inlägg senare ikväll med min stall outfit.
/R

2012-02-16 | 19:32:42 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback