Förlåt (igen!)

Hej!
Förlåt förlåt förlåt!
Mitt internett har varit nere (=inte funkat) och efter nyår blev hästen jag har på halvfoder (IRL) sjuk.
Så tyvärr har jag helt enkelt inte haft tid för Soreca, har gått upp i ottan och stupat i säng på kvällarna.
Men, ni ska få lite uppdatering från min sida nu, hoppas jag. Skolan börjar i övermorgon. Och då ska bloggen uppdateras varje dag, helst...
Men, jag har (som ni kanske minns?) köpt eller snarare fått en b-ponny, vid namn coco pop. Jag är typ helt kär i den ponnyn, men har insett att jag inte har tid, jag tränar Pix och Classic för att hålla dem i tävlings kondition, och Dissan har jag knappt tid med!
En annons för henne kommer i separat inlägg.
Jag sitter just nu och svarar på era mejl, har över 50 st olästa! :O
Så förlåt om jag inte har svarat itid, men jag svarar nu.
Som sagt, ska försöka uppdatera!
MVH
/R

2012-01-08 | 16:54:10 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback