Hästar till Salu från Långedals ridklubb *SÅLDA*

Hejsan! Nu är två helt underbara hästar till salu på Långedals ridklubb. Om ni är intresserade så maila till: [email protected]
Hästarna söker det bästa hem de kan få och är jätte fina!

Holmens Great Phill "Filip"

Filip kommer ifrån http://holmenstuteri.n.nu

Namn: Holmens Great Phill (Filip)
Född: 2004
Avkommor: (Inga ännu)
E. Okänd U. Holmens Blitzey
___________________________-
Lite info om Filip:


Filip har ställt upp i flera tävlingar med goda resultat. Han kan jobba upp sig till SM eller mer. Filip är en väldigt snäll hingst som är modig och har ett stort hjärta. Han älskar att hoppa! I skogen eller på tävlingsbanorna spelar ingen roll. Ju högre Filip får hoppa, desto roligare tycker han att det är. Hans mamma har själv placeringar i SM och högre. Filip är väldigt lättlärd och pigg.

LD Sweet Moon Dancer "Mooni"

Namn: Sweet Moon Dancer
Ras: Connemara
Mankhöjd: Kommer bli ca 140-145cm
Född: 2006
Färg: Mörkbrun
____________________
Info: Mooni är ganska så nyligen inriden. Hon är mjuk och snäll, ganska så försiktig av sig. Hon älskar uppmärksamhet och är duktig i både hoppning och dressyr.
Pigg och glad, lättlärd och underbar!
Hon  är uppvuxen på Långedals ridklubb.
Är dessa kanske något för dig R?
/J

2012-01-25 | 21:30:24 | Hästar/ ponnys till salu! | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Filippa

'Kan du skriva ut lite info om Pix, är intresserad och jag har 2 små shettisar som jag tyvärr inte kan rida och har fodervärd på. Vill ha någon i lagom storlek som jag kan jobba med, låter det som Pix passar bra med mig? :)Jag är ute i ''stallet'' varje dag och har bestämda mål åt alla, jag rider 6 dagar i veckan(oftast, om de inte får vila några extra dagar eller om de skulle bli skadade). Jag älskar hästar och det är mitt allt, på vinten nu har jag en stor vinterhage och på sommaren en ÄNNU större sommarhage. :) Jag har många olika hagar som är mindre också om jag skulle få in mer hästar. Jag har ett stall på 7 boxar som bara används 2, därav vill jag ha in mer. :)Jag sköter de noga och under sommaren, om det går för dig, så kanske jag ska kan ha Pix här på sommar bete så du vet hur han mår och har kontakten kvar med honom, skulle vara jätte kul och jag betalar allt vad som krävs! :)/Filippa! :D Min epost: [email protected] . eller så kan vi skriva här. :)''



Samma här fast till Mooni. Kan som sagt göra en blogg och ha honom på sommarbete(det skulle vara bra) och vill gärna att ni ska hålla kontakten. Skriv gärna här igen! :)

2012-01-26 // 17:11:22
» Sundsvall Stuteri

Jag är lite sugen på Filip. Mejla mig så kan jag nog ge ett bra pris! <3



//Sunsvall Stuteri

2012-03-07 // 16:09:25
» Lycka

Jag söker en häst av rasen Sepima finns det någon här som är det?

2012-03-14 // 11:37:48
» (hemligt)

Hur mycket ska du ha för Filip?

2012-03-24 // 22:27:57
» Anonym

Väldigt intreserad av Mooni! Mejlar er så kan vi ju snacka mer där :)

2012-03-31 // 16:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback