3 Superkrafter

Hade inte 3 superkrafter varit sjukt coolt att ha? Det tycker jag i alla fall, men de "superkrafter" jag skulle ha valt i så fall är...
*Att man inte hade varit tvungen att äta- Det tar så himla lång tid att tvingas fixa någoot och ibland har man inte och då ska man behöva gå runt och vara hungrig och sur, det kan förstöra hela dagen. Dock skulle jag nog vilja att man KAN äta men att man inte MÅSTE. Alltså, jag älskar att äta då och då, när jag har tid, men det är så jobbigt när hela dagen förstörs av att man är hungrig men inte kan.
*Jag skulle heller inte vilja behöva sova så mycket. Alltså, man måste sova, men inte lika mycket.. 
*Sedan skulle jag också vilja ha bra hand om djur, som en begåvning man typ föds med... Att djur gillar en instinktivt. 
Detta kanske inte är mycket till "Superkrafter," men det skulle underlätta mycket i vardagen.
Vad har ni för tankar om sånt? Vill ni har superkrafter eller något extra bra? Kommentera :)
Kram J

2012-07-09 | 22:25:58 | J's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Loppan

Hade varit kul att kunna flyga ;)

Svar: Ja, hade lätt varit coolt att testa :D
soreca.blogg.se

2012-07-10 // 08:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback