Ännu en gång...

Hej, jätteglad blev jag verkligen när jag såg resultaten för hopp SM. Träningen har verkligen lönat sig och hon gick som en klocka inne på banan. Den sista träningen innan tävlingen var mycket finslip och styrketräning. Jag övade studs med räcken och måste erkänna att det inte är vår starkaste sida. Men jag var ändå nöjd över träningen och hon försöker ju verkligen. Dock var det det som gav oss vår andraplats i kvalet. Vi kom in bra på kombinationen, men Fly tog som vanligt ett litet för stort språng eftersom jag inte gillar kombinationer och därför blir jag lite stressad. Så det ledde till att vi kom kort in på nästa hinder i kombinationen. Vi kom som tur var över utan att riva, men vi kom ur balans, så vi tappade en del fart så vi fick lite lite kortare tid än vi skulle ha fått och det puttade ner oss på en andra plats. Men jag är såklart väldigt nöjd ändå för Fly var helt underbar som ändå klarade hindret. Det var jag som nästan förstörde allt. Som sagt så har jag fortfarande ingen dator, men jag ska försöka blogga med mobilen då och då, som nu. Kram J

2012-07-25 | 00:19:10 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback