Backträning

Hello!
Jo, eftersom att hopp-SM äger rum på Söndag. Så har jag bestämt att Pix ska gå i en grus hage tills dess. Hon står där tills efter Sm, just för att hon inte ska må dåligt av att äta så mycket, och träna samtidigt. 
I alla fall, så eftersom att vi hoppade igår, så bestämde jag mig för att köra lite backträning idag. 
Jag fixade iordning henne, och så red vi ut i skogen, jag skrittade ett tag. Och joggade sedan igång henne. Sedan travade vi i uppförsbackarna och skrittade i nerförs backarna, på rak sträckorna travade vi. På det viset fick hon trava en längre sträcka i låg form, och verkligen jobba igenom sig. 
Hon var helt blöt när vi kom hem igen, så jag svampade av henne och släppte henne i hagen. 
Outfit:
 
/R

2012-07-16 | 21:27:00 | Outfits | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Pao

Snygg outfit! :P

Kram Pao

2012-07-16 // 22:12:41
» Hjerpe Stall

Hej!
Jag ahr för mig att et var du, R, som var intresserad av min ponny Madicken? Men iaf nu har jag tänkt att hyra ut henne på foder så om du fortfarande är intresserad mejla [email protected] :) Är dock inte helt hundra på om jag vill hyra ut henne men ev !!

Kramis Hjerpe

Svar: Hej!Ja, jag ver det. Men just nu har jag tyvärr inte tid. :/
soreca.blogg.se

2012-07-19 // 11:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback