Nu ska jag hitta på änu mer ursäkter..

Hello!
Jo, som ni ser så har jag inte kunnat blogga, jag har annat som står före på prioriterings listan. Jag har hästar IRL, lite andra saker som jag inte kan nämna här. Och så är det ju faktiskt sommar!
Men, jag ska ge er lite att läsa och svara på samma test som J. Ha de bra!
 

1. Tycker du att du äter mer än du borde? – Japp! Kort sagt, så tycker jag att jag gör det, alldeless för mycket...
2. Vilken är din favoriträtt? –Allt som inte innehåller kött! Haha, nja.. men typ, fisk är gott :) 
3. Vad har du ätit idag? – Ett ägg, en macka, och så en pizza bit (och massa vatten)
4. Vilken är din favoritefterrätt? – GODIS! Är typ världens godis freak!
5. Är du bra på att laga mat? – Nej, men jag kan baka! XD
6. Är du en frukt- eller grönsaksperson? – Frukt. Men grönsaker är också gott!
7. Vilken är din favoritrestaurang? –Hemma XD
8. Är du nöjd med din vikt? – Nej, och jag tänker inte säga mer....
9. Är du vegetarian eller vegan? – Näst intill Vegetarian! XD Men jag äter visst kött, ibland. 
10. Hur ofta äter du? – Ja du.. när jag måste. 

Girighet

1. Vill du ha mer än du har just nu? – Typ inte...
2. Spelar pengar en viktig roll i ditt liv? – Tyvärr gör de det...
3. Vad har du för mål i din framtid? – Jag har x-antal mål.. men det får ni allt klura på! XD

4. Anser du pengar viktigare än kärlek? – Nej, men man klarar sig utan kärlek också...
5. Om du fick 1 miljon kronor nu, vad hade du gjort med dom? – Gett till de som behöver de..

6. Har du någonsin blivit kallad bortskämd eller girig? – Det har jag säkert... men vad vet jag?
7. Har dina föräldrar mycket pengar? –Normalt, kort sagt. 
8. Hur mycket pengar spenderar du i veckan? – Nada.....
9. Gör du/eller hade du delat med dig av dina pengar till fattiga om du kunde? – SJÄLVKLART!
10. Har du någonsin rånat någon? – Nope :)

Lättja

1. Hur många har kallat dig lat? – Ingen aning..
2. Hur länge sover du om nätterna? – 5-6 timmar
3. Tar du ofta tupplurer mitt på dagen? – Nej
4. Vilken var den mest depressiva tiden i ditt liv? – Hösten 2011, men mer än så säger jag inte.
5. Vilket är bästa sättet att slappna av på? – Att sitta inne hoss "min" ponny/häst
6. Skulle du kalla dig själv en ledare eller en följeslagare? – Både och!
7. Skulle du kalla dig själv en omtänksam person? – Asså, alla andra säger det, men jag tycker inte det
8. Vid vilken tid går du och lägger dig? – Beror på, jag är en morgon person.

9. Vad spenderar du mest tid på att göra? – Stallet och så pluggar jag, så mycket jag hinner, kompisar får vänta...
10. Skulle du hellre gå ut och göra någonting eller stanna hemma? – Stanna hemma! (eller stallet)

Vrede

1. Vem var den senaste personen du var arg på? – (rättar: ÄR arg på) En person... 
2. Vad är det elakaste du har gjort emot någon?- Jag har nog inte gjort något, men jag kan ha planerat...
3. Hatar du någon? – Som J sa, hata är ett starkt ord, men ja.. det gör jag.
4. Är du ofta arg? – Nja.. ibland. Men jag är rätt bra på att spela glad XD
5. Vad var det senaste som gjorde dig arg? – Vet inte..
6. Har du någonsin slagit någon? – Kanske...
7. Har du någonsin velat ta ut hämnd mot någon? – Japp, men inte gjort det..
8. Vad stör du dig mest på? – Svikare..
9. Hur uttrycker du ilska och frustration? – Ja du... jag skriver antar jag :)
10. Har du lätt för att förlåta? – Nepp




Avund


1. Vem är du mest avundsjuk på? – Vissa andra, att de alltid lyckas, att de är så sjukt duktiga på det de gör.
2. Finns det något du skulle vilja ha som din vän har? – Japp, fast (Som J) inte en sak, utan en egenskap
3. Finns det något som du tycker ditt liv saknar? - Det du...
4. När skulle du kalla dig själv lycklig? – När jag får beröm av någon jag ser upp till 
5. Olycklig? – Em.....
6. Har du någonsin tyckt synd om dig själv? – Nja, nej, inte jag. 
7. Överlag, tycker du att du har vad du behöver? – Självklart!
8. Finns det någon som har varit avundsjuk på dig? – Tror inte det, varför skulle man vara det?
9. Vill du ha ett annat liv än det du har? – Nope :)
10. Om du hade chansen att ta något från en vän som du tycker du behöver bättre, hade du gjort det? – Nej, så lågt faller jag inte.

Högmod

1. Vad är du mest nöjd med i ditt utseende? – Humm.... bra fråga...
2. Vad gillar du mest med din personlighet? – Jag vet inte, jag är bra på att spela..
3. Hur lång tid tar du att göra dig i ordning på morgonen? – No time at all!
4. Använder du mycket smink? – Nepp, aldrig typ.
5. Hur ofta shoppar du? – Vardags kläder? Typ aldrig, häst saker, typ när jag har råd XD
6. Är ditt utseende viktigt för dig? – Nja.... asså nej, inte riktigt. Men jag tror inte att det finns en enda människa som inte bryr sig alls. 
7. Skulle du vilja bli modell? – Aldrig i livet!
8. Vad skulle kunna förbättras på din kropp? – Allt! 
9. Tycker du att du är bättre än andra? – Absolut inte!
10. Vilket är den mest pinsamma händelsen i ditt liv? – Det du! Det är mycket!

 

 

Så, det var några frågor om mig, det är roligt, för alla svar skriker verkligen MIG!  Vill ni veta mer om moí? 

Eller vill ni veta mer om någon fråga som redan finns här? KOmMenTeRa!

 

/R


2012-07-11 | 21:33:30 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback