Sommar

Hej! Förlåt så jättemycket för att jag inte har bloggat. Men jag har koll på vilka hästar som har kommit och alla mår bra :) 
Fly har ridits ganska så mycket, men jag har varit på ridläger och därför inte kunnat blogga, sen efter ridlägret har jag haft sjukt mycket att göra :/ 
Jaja, imon är Rosgården Horseshow och därför blev det ingen ridning idag, men jag har badat Fly och borstat svansen till världens finaste fluff fluff :) Hon kommer att stå inne i natt och inte ute med de andra, men hon kommer ut imon igen :)
Jag hinner inte blogga mer, men jag älskar er alla och fortsätt läs och kommentera!! Jag ska försöka blogga, men just nu är det lite mycket. Så fort min häst åker på sommarbete blir allt lugnare.
Kramisar J

2012-07-03 | 20:44:01 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback