Vi börjar om...

Ja, som rubriken säger så har jag bestämt mig för att börja om med hela EM då kval 1 resultaten försvann. Datumen är fortfarande de samma, bara att resultaten kommer upp lite senare. Sen vill jag också gärna veta var alla kommentarer har tagit vägen. Jag kan se att folk fortfarande tittar in då och då, men snälla lämna lite kommentarer så blir vi så glada. Jag har ju fortfarande ingen dator men försöker ändå blogga så gott jag kan med min mobil. Därför kan jag heller inte skriva några längre inlägg eller lägga in bilder. Jag ska försöka skaffa fram en dator men så länge får jag väl hacka mig fram såhär. Love to you all - J

2012-07-26 | 01:00:20 | J's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Olivia

Vilka är datumen för EM? =)

Svar: Det första var 8/7, det andra var 19/7.och det tredje kommer vara den 30/7 :)
soreca.blogg.se

2012-07-26 // 12:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback