Ankomster

Hej!  Idag kom ju Rascal som ni vet, men i transporten följde också Maybe med, som nu har kommit hem. Jag har en eventuell fodervärd till henne, men om inte, så söker jag någon som kan ha henne.
Så när hästarna rullade in på gårdsplanen idag så lastade jag ur dem båda och de fick gå in i varsin box. Rascal var ganska så nervös och gick runt en hel del innan han kunde ta lite av den maten som jag hade lagt in. Jag lät honom vara ett tag och gick och tog hand om Maybe. Hon verkar ju ha blivit ganska så van vid att resa på senaste så hon var väldigt lugn och lät mig ta av henne grejorna.
Deras outfits:
Maybe:
Rascal:
Kram J

2012-06-05 | 17:17:38 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback