Bete!

Hej hej!
Just nu sitter jag nog i skolan (Vet...) och säger hejdå etc till lärare/elever för sommaren! För, sen slutar vi skolan!! Och vi har ett låååååångt sommarlov att se fram imot! Både jag och J slutar 7:an, så nu taggar vi 8:an till hösten!!
Men, det ska vi inte tänka på nu, för nu är det sommar!
Idag släppte jag båda mina tjejer på bete, Pix och Lillan rusade ut i den stora sommarhagen och njöt nog till fullo.
Aja, mer inlägg i kväll tror jag!
------------------------------------
OBS! - M (magic ranch) jag vill att du kontaktar mig nu, ska du ha kvar Classic eller inte? Måste ha svar!
/R

2012-06-14 | 10:00:00 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback