Classic Electra - Tillsalu? (Utlånad)

OBS! - På foder hoss M (Stallmagic)
Hej, nu gör jag likadant som med Pix, lägger ut även min vita skatt på prov bud, för att se hur poppis hon blir. Kommer rätt köpare upp, så säljs hon.
Första gången någonsin som jag lagt upp Classic här...
-------------------------------------
Sto
Svensk ridponny
Skimmel
2002
137 cm
e: Original
u: Fly for me
( OBS - Google bild )
Classic är en underbar ponny, men ett sto ut i hovspättsarna. Hon är, precis som Pix, ponnyn som ponnymammor kommer fram och frågar om på framhoppningar, men det är ofta för att fråga hur jag lyckas sitta kvar XD
Classic är en liten häst, en c-ponny. Som hoppar som en gud.
Hon går L:C/L:B i dressyr just nu. Men hoppar upp till L:A.
Hon är gosig och mysig i stallet. Men är ragnhög trotts sin färg och storlek.
--------------------------------------------------------------------------------------------
OBS! - Samma som med Pix, har inte bestämt mig om jag ska sälja osv..
/R

2012-06-03 | 21:00:15 | R's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Danni

hon verkar intressant!

är intresserad <33

2012-06-03 // 21:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback