Dåliga dagar har alla

Hello!
Jo, som ni vet så tävlade jag och Pix i SM kvalet idag. I förklassen (L:A1) så gick det faktiskt helt OK. Hon känndes mjuk och stadig, lite små missar i den förvända galoppen då jag inte höll imot ordentligt och hon ramlade fram på bogarna, men allt som alt så gick det bra, och det blev en andra plats. Där i mellan blev hon nog lite trött, också regnade det idag också. Jag fick springa och ta in Lillan då hon var suuuper hettsig när det var så mycket hästar här idag.
Jag var sen till framridningen, och hann inte rida igenom henne ordentligt. Så, i själva kvalet (L:A4) så "red" jag verkligen INTE! Jag var stressad och visste inte vad jag skulle göra. Jag bara reg igenom programmet utan att tänka.  Så, där kom vi faktiskt sist... 
Men, nu ska vi inte vara deppiga för det, utan jag tycker att alla ska säga grattis till J som vann i kvalet!!
Grattis även alla er som gick vidare till Final. 
Nu står Pix i hagen och äter gräs tillsammans med Lillan. 
Ja, som sagt, dålig dag idag, men, då kan morgondagen bara bli bättre :)


/R

2012-06-17 | 15:38:51 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback