Diss

Hej! Jag måste säga att jag nästan hatar elektronik! Asså, det är alltid något problem och ska alltid bråka... Jo, nu har A (langedal.blogg.se) dator pajat och därför kommer det inte bli några inlägg på länge. Men fortsätt kolla in så börjar hon säkert blogga för fullt snart igen! 
Vad tycker ni om elektronik?
Är ni vänner med elektronik eller har ni också problem med den?

Detta är min relation till datorer, alltid sjuk dator, alltid arg människa... Underbart! 
Till exempel kommer ALDRIG de bilderna som min pappa skickade till mig idag... Men jag antar att man får ha tålamod...
Kram J

2012-06-15 | 20:32:56 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback