"dressyr" träning alá Marilyn

Hello!
Jo, efter tävlingen idag så tränade jag dressyr med Lillan, eller ja, frihetsdressyr är väl det rätta ordet XD
Jag släppte henne i manegen, och ställde mig i ett hörn för att låta henne springa av sig utan att jag stod i vägen till en början. Efter ett tag ställde hon sig vid ena långsidan och tittade på mig, som om hon sa "vad gör du där, pucko?" 
Ja, så jag gick in i mitten, och då började hon springa runt igen. Efter ett tag stannade hon, och jag kallade på henne, hon är så rolig. För hon rörde på öronen, så hon lyssnar till sitt namn, men hon står kvar på exakt samma plats. Jag smackade på henne och hon sprang iväg igen. Efter ett tag så vände hon på huvudet när man kallade på henne. 
I slutet kom hon faktikst fram till mig, då fick hon godis och klappar. Ja, här har ni hennes outfit:


Ni kanske vill veta, jag håller faktiskt på att skriva ett inlägg där jag avslöjar mig, men det ligger just nu i "utkast" om jag ska publicera det, och lägga ut de om ca 2 år, det vet jag inte XD

/R

2012-06-17 | 16:00:00 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback