Fina, fina ponny

Hej! Jag tävlade ju SM idag med Fly och måste säga att jag är jättenöjd. I början var hon jättefin men jag red nog fram lite för länge.. Hon var i alla fall superfin till LA:1 som jag red och vi vann den :) Det var jättekul! Men jag skulle nog ha behövt spara lite på krafterna för efter det passet var hon trött och även om jag gav henne betfor och mash för att hon skulle bli pigg igen, så var hon mycket tröttare till SM klassen och var inte riktigt med på noterna. Dessutom lyckades jag självklart nästan glömma av programmet så jag var tvungen att koncentrera mig för att komma ihåg banan, så ibland kom vi lite ur balans jag och Fly, så det blev lite större missar här och var, men fick ändå positiva kommentarer på protokollet där det stod att det var fint men bara krävdes lite mer stuns och energi från hästen och lite mer koncentration från ryttaren. Kul verkligen att domaren verkade ha sett det och inte omvandlade missarna till att vi var dåliga. Fick även en komentar att det stundtals var jättefint så jag är supernöjd ändå. Till nästa kval så har jag lärt mig en läxa. Jag ska inte rida fram fullt så länge till första klassen. Då blir hon bara trött och det slutar med att hon inte orkar prestera lika bra på själva kvalet. Jag vill ju faktiskt lyckas med dethär!
För de som inte såg outfiten jag la upp igår så får ni den igen nu:
Jag:
Fly:
Detta hade jag bara på framridningen:
Kram J

2012-06-03 | 22:53:25 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback