Holmens little Pixie - TILLSALU? (Ej tillsalu!)

OBS! - Har bestämt mig för att behålla henne!


Ja, ni läste rätt. Jag har så enormt mycket att göra just nu, så jag har bestämt mig för att sälja Pix.
MEN! Först efter SM, med andra ord så blir det efter sommaren eller i alutet av sommaren.
Jag vill verkligen hitta någon som ger henne den uppmärksamhet hon behöver.
Hjerperstall - Intresserad fortfarande?
-----------------------------------------
Sto
Svenskridponny
1998
Brun
1.45,5 cm
e: Dancing in the rain
u: Little sweeper
(OBS! - Google bild)
Pix är den där ponnyn som folk tittar lite extra på vid framhoppningen, eller som ponny mammor kommer fram och frågar om vid dressyr tävlingar. Hon är lugn och stabil, utan att bli tråkig.
Stressar sällan upp sig, men har lite nerver i sig. Hon hoppar bra, men sen jag fått henne har hon utvecklats enormt i dressyren. Gått L:A2 näst intill fläckfritt, och hoppat upp till msvB.
Håller på att kvala in till dressyr SM just nu, 2:de plats i första kvalet.
En riktig gos-fia i stallet, och är grundligt NH tränad. Lyssnar till sitt namn, och kan ledas utan vare sig grimma eller grimskaft.
Jag vill att någon jag litar på köper henne. Om man nu är intresserad, så får man henne inte förrän SM är avslutat. Mejla vid intresse.
----------------------------------------
OBS! - Nu har jag lagt ut henne på PROV bud. Därför ligger hon i kategorin "R´s inlägg" Har inte bestämt mig om jag ska sälja henne, får se hur poppis hon blir. Håller på att ta ett par rejäla beslut.
Kan lånas ut.
/R

2012-06-03 | 20:54:37 | R's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Pao

Jag är intresserad!



/Pao

2012-06-03 // 23:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback