Inhandlat

Hej! Idag blev jag riktigt sur när jag mockade, och fick se Rascal komma gående i stallgången. Han skulle ju stå i hagen?!
Så han har stått instängd i boxen hela dagen med galler för, och ändå lyckats ta sig ut en gång!
Så jag blev väldigt glad när jag hade fått en kommentar från Wir, där hon gav mig ett tips att man kunde ha ett lås långt ner på boxdörren, där han inte kommer åt det, och det tyckte jag var super! :) Så nu har jag köpt ett sånthär som jag har satt fast ett där uppe och ett typ två decimeter från golvet:
Och så har jag ett sånthär bakom boxdörren, både uppe och nere:
Nu ska vi se då...
Kram J

2012-06-09 | 17:21:21 | J's inlägg | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LuftLycka

Gud vilken Fin Design! Först var det lite fel men nu när allt syns är det ursnyggt!!!

2012-06-09 // 19:44:46
» Hjerpe Stall

Hoppas inte Rascal smiter något mer! Jag har hört att ett sånt lås som du satt där nere ska vara väldigt bra, så nu kan han nog inte smita mer.



Kram Hjerpe <3

2012-06-09 // 22:52:33
» wir

Ser jättebra ut! tummen upp

Nu får vi bara hoppas att det hjälper ;)

2012-06-10 // 07:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback