Ja, då var hon hemma igen

God morgon (Eller eftermiddag)
Jo, eftersom att M (magicranch) tydligen ska sluta med LH, så har Classic kommit hem igen. Men hon stannar inte länge, för imon åker hon till Barocko. Och förhoppningsvis trivs hon där! Min lilla pärla <3
Så fort SM är över, och jag är klar med Lillan, så kommer hon hem igen. 
Så, idag när hon kom, släppte jag bara ut henne i hagen. Och nu har jag packat transporten tills morgondagen. 
Så, det här får du med henne barocko:



Så, här har du hennes pass också:


Ja, här har ni hennes outfit i transporten:


Så, förhoppningsvis kommer ni trivas ihop!

/R

2012-06-16 | 13:04:09 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback