Ja, så kan det gå!

Haha! 
Ja du M, så kan det gå ;) 
Man ska kolla båda namnet och bloggadressen innan man kommenterar :)
Men, du ska ju sluta så.... det är väl kanske inte hela världen!

För er som inte fattar vad jag nu babblar om, så har M från magicranch råkat avslöja sig i en kommentar. Jag ska inte säga på vilken blogg än, men jag undrar om jag får lämna ut din "vanliga" blogg adress M? 
Orkar seriöst inte mejla, men vore lite rolilgt om jag fick ge ut den :) 
Gör det självklart inte om inte M godkänner ;) 

----------------------------
Jag funderar faktiskt på att göra ett inlägg och avslöja mig själv, helt, totalt avslöja mig själv ;) Och typ ställa in det på att det kommer upp på bloggen om ca 2 år :D 
Vad hade ni tyckt om det?? 

/R

2012-06-16 | 20:32:06 | R's inlägg | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rosgården

Ja det hade ju varit spännande att få veta om dig,om två år!:D
Förresten,när börjar tävlingen imorgon?Jag ska vara med i LB:1 :)

Svar: Tävlingen lottas ut snart <3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-16 // 20:37:18
» SSI

Ja det skulle vara spännande :) Då skulle nog flera fortsätta läsa dessa två år, bara för att få veta vem du är xD

2012-06-16 // 22:06:35
» LuftLycka

Jag har det! Gå bara in på min hemsida så ser du det!

Svar: Jag har sett det. Men gör det kanske lite större till nästa tävling? Man ser det inte xD Men du är med ändå. Det är lugnt. <3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-17 // 13:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback