Lillans stora test!

Hello!
idag så har jag testat Lillan in i det yttersta, för idag så satt jag upp på henne.
Som ni vet så har jag "hängt" på henne ett tag nu. och hon har aceppterat (stavning?) sadeln.
Så, idag gjorde jag precis som vanligt, fixade iordning henne, och gick ut i ridhuset. Väl där inne så longerade jag henne, lät henne springa av sig. Sedan fick min hästskötare hålla i henne, och jag hängde på henne ett litet tag, när hon inte reagerade på det så satt jag upp. Hon var lite spänd, men det släppte efter ett tag.
Jag är så otroligt stolt över henne! Det här kommer att bli en bra ridhäst, det kännes jag!
Outfit:
/R

2012-06-06 | 19:34:29 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback