Lite efter bara...

Hej! Den 6/8 fick jag in på Neiwadas blogg för att se om hon hade uppdaterat, och det hade hon. Jag såg att hon hade lagt upp svaren till sin lilla frågesport som hon hade. Och jag kollade igenom hela inlägget för att se om jag hade rätt, och jag hade faktiskt rätt på alla utom utslagsfrågan. Men, dum som jag är, så kollade jag inte upp vem osm hade vunnit. Men nu när jag gick in där och kollade, såg jag att det var jag som hade vunnit :D Haha, hur lyckades jag missa det?
Tack så jättemycket i alla fall Neiwada. Detta vann jag:
Och så bjuder jag på en låt som jag knarkar just nu, vad tycker ni?
Kram J

2012-06-08 | 20:20:55 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback