Lufthäst SM - Grand Finale

Här kommer Proppen för Finalen av lufthäst SM. SOm vanligt är det förklasser och man kan inte anmäla sig till Finalen. Det kommer att vara den 24/6, altså redan på Söndag.
Vill också säga att de som har gått vidare till Finalen kommer att bjudas in till att tävla  EM i lag. Vad tycker ni om det? Jag kommer att skriva mer i ett annat inlägg. 
Såhär gör du för att få vara med och anmäla dig:
1. Vad du vill bli kallad.
2. Hästens namn
3. Vilken klass (LC:1, LB:1 eller LA:1)
4. Hästens PASS måste vara skickat i mailet eller så måste det finnas en länk så att jag lätt hittar det. Det måste vara giltigt.
--
LC:1
1. Luftlycka - Lycka
2.
--
LB:1
1. A(Långedal) - Springtime
2. R - Holmens Little Pixie
3. LuftlyckaAzula
4. Poniy - Lizzy
--
LA:1
1. J - Fly Like A Bird
2. R - Holmens Little Pixie
3. Neiwada - Wild Wonder
4. Luftlycka - Riverdancer
--
Finalen (LA:PO)
1.
 Olivia - Dee Lix
2.
Luftlycka - Firefox 
3.
A (Långedal) - Springtime 
4.
J - Fly Like A Bird
5.
Neiwada - Wild Wonder 
--
Anmäl er som tusan nu!! <3

Kram J


2012-06-24 | 09:20:00 | Tävlingar | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Jag också på LA:1 också eller? =D

Svar: Ja, juste. Jag lägger till dig, sorry. <3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-18 // 21:35:43
» LuftLycka

Jag kanske har glömt eller kom det inte med. Iallafall så ska Azula vara med på LB Lyka LC och RiverDancer LA:-)

Kram!

2012-06-23 // 20:02:31
» Olivia

Skulle vilja anmäla Lizzy till LB. Hennes pass hittar du här:http://poniy.devote.se/blogs/19808148/pass--dee-lizzy.htm#WriteComment =) Hoppas det är okej även om det är lite sent<3

2012-06-23 // 20:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback