Luftlycka gästbloggar

Hejsan. Jag är från LuftLycka altså luftlycka.blogg.se! Jag är kätteglad att jag vann månadens blogg, trodde verkligen inte det! Jag vill gärna tacka Soreca, deltagarna och alla som röstade på mig! Men nu tilll lite om mig.

Som sagt äger jag och min syster som nästan aldrig bloggar LuftLycka med stora L. Det är som symboler, men för vad vet jag inte:)
Jag hade Maybe på foder att tag men kom sen på att jag faktist inte hade tid längre! Jag äger Lycka, Azula, RIverDancer, Firefo och några hästar till. Sen ska jag snart få en till....
Bara så ni vet har jag också några hästar till salu!  Lo, Murre, Safire och Jappy som är tre år! Sen så har jag min hingst RiverDancer som man kan få betäckningar av, ha på foder eller köpa. Ni kommer snart att se på bloggen! Hmm nu finns det inte så mycket mer att skriva. MEn en sak till ska jag berätta! jag har faktist ett busigt föl som heter indigo efter Lycka. Han kan konstar och kommer när han ridits i att säljas! Är någon intrecerad?

Kram: LuftLycka!<33

2012-06-08 | 16:30:19 | Gästbloggningar | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LuftLycka

Tack så jättemycket!

2012-06-08 // 16:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback