Lugna puckar

Hej! Idag tog jag det lugnt med Fly. Hon har fått extremt mycket godis e.t.c. och även idag fortsätter berömmet. Dock förstår hon nog inte vad jag berömmer henne för längre. Hon fattar nog mest att hon får godis och det räcker för henne. 
Så idag tog vi en promenad runt alla hagar. Jag gick också igenom hela sommarhagen som för tillfället Fly och Queen från Poniy ska stå i. Det kanske kommer en till, men än så länge är det vi två. 
Den första Juli blir det ihopsläpp så innan dess måste man i så fall säga att man är intresserad. 
I alla fall så har jag plockat bort diverse farliga växter, skräp och sett till så att hagen mår bra. Fly har också ätit en del och det var rätt jobbigt när hon aldrig ville följa med för att hon skulle äta... Men nu är i alla fall hagen fixad så det ska bara till att få in hästar. Det räcker ju med två hästar men om fler är intresserade så är det bara att maila och det ska finnas lite info om hästen med, det måste vara ett sto, och den måste ha pass.
Det var nog allt, vår outfit:
Jag:

Fly:
(det svarta)
Kram J

2012-06-18 | 17:08:52 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback