Lycka till nu...

Hej! Jag glömde att skriva det igår. Men den 25/6 altså igår, åkte Queen till Pao (stallpearlsunlight.blogg.se) där hon ska bli avelshäst, men hon ska även ridas lite. Jag hoppas att hon kommer att trivas där <3
Kram J

2012-06-26 | 13:04:43 | J's inlägg | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rosgården

Hej J!
Kan du berätta lite hur det fungerar med ditt sommarbete?Tror att jag vill ha mina hästar där någon vecka:)<3

Svar: Alla hästar går ute dygnet runt men om man vill så kan man ha sin häst inne på natten eller nåt. Då är det jag som släpper ut och tar in och kan även ge mat o.s.v. Jag fyller vatten och tittar till hästarna varje dag och mailar om det är något.Man har tillgång till det som står där om du såg på mitt inlägg? Och det måste vara ett sto, alla hästar kommer 1 Juli men man får komma senare om man vill. Hagen är stor så den räcker till ganska så många hästar.

Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-26 // 14:02:36
» Pao

Kunde Queen också gå på ditt bete med Mixie. Sky ska jag åka till Barocko den 11 juli.

Kram Pao

Svar: Ja det kan hon :) Men när ska hon ha sitt föl? <3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-26 // 18:15:30
» Julia

Fina Queen <3 Synd att det blev som det blev....

Svar: Men hon har det bra på Stall Pearl Sunlight nu och ska få ett föl att ta hand om snart :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-26 // 18:15:49
» Rosgården

Okej!Jag tror faktiskt att jag vill ha Sky där!Contessa också om det går bra?Men tyvärr måste jag nog komma någon vecka/veckor senare,jag åker på träningsläger till Poniy den 3 och så ska jag resa bort..Dem kanske kan komma den 15 juli?:)<3

Svar: Jo visst! Men Kan du visa pass till Sky och Contessa? Maila!
Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-27 // 20:45:44
» Pao

Hon verkar vara brunstig den här veckan så på fredag släpper jag ihop Jupiter och Queen. De tror jag trivs! ;-)
Ska boka tid hos veterinären på Tisdag för då kanske hon är i andra månaden (det är ju kortsre tid här i luftis världen!)
Kram Pao

Svar: Okej, super! Lycka till!! :) <3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-27 // 21:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback