Midsommardagen

Hello!
Jo, som ni alla vet så var det midsommar afton igår. Jag spenderade den ute i skärgården med min familj, och hade därför inte tid att blogga. 
Så, båda mina tjejer fick stå och vila igår, det var ju ändå midsommar!
Så, nu på morgonen har jag tränat dressyr med Pix, hon är så söt. Det gick helt OK, lite studdsig i byterna. Men inga andra stora fel i alla fall. Så, imon taggar vi SM! Ja, förklassen i alla fall ;) 
Jag måste önska Neiwada, A på långedal,Luftlycka, Olivia och inte minst J ett stort LYCKA TILL för finalen imon!
Men hörrni? Skynda och anmäl er till förklasserna, det är inte så många med där!!
I alla fall, här har ni Pix outfit för dagens träning:
 
Nu sitter jag och gör ingenting, J kommer nog hit i eftermiddag, vill ni se film då? 
 
/R

2012-06-23 | 10:52:08 | Outfits | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rosgården

jaa Film!:D

Svar: Haha, jag ska se vad vi kan göra ;)
soreca.blogg.se

2012-06-23 // 10:55:06
» Olivia

Lycka till på tävlingen imorgon! =) Ja vad roligt med film!=D<3

Svar: Tack tack! Detsamma! :)
soreca.blogg.se

2012-06-23 // 11:36:59
» Hallonbacken (E)

Älskar era filmer! Ni är jätteduktig på sånt :D

Svar: Tack tack! Det är kul att ni uppskattar det!
soreca.blogg.se

2012-06-23 // 12:34:11
» Loppan

Jaaa, fiiilm!

2012-06-24 // 08:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback