Promenix med bebisen <3

Hej igen!
Jo, när jag ridit ut med Pix, så tog jag med mig Lillan ut på en promenad. Hon har tränats mycket på sista tiden, jag har hängt på henne, och suttit upp på henne, och t.o.m skrittat själv på henne.
Så, idag så skulle hon få vila, eller ja, vi tränade på att hon skulle gå lugnt och fint bredvid mig, utan att gå på mig XD
Hon var väldigt "mammig" först. Typ hoppade på en, men efter att jag sagt till henne på skarpen en gång. Så lugnade hon sig.
Jag har även börjat vänja henne vid att ha saker på benen, det kunde hon i o för sig lite sedan innan. Men nu reagerar hon knappt alls på lindor/benskydd etc.  Här får ni våran outfit:
Lillan:
/R

2012-06-13 | 19:02:59 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback