Rascal åker

Hej! Nu har Rascal åkt och jag känner mig faktiskt riktigt nöjd med vad vi har lyckats åstadkomma under tiden tillsammans. Jag har nu borrat loss alla fina lås som jag har köpt in och gett dem till hans ägare, och hon sa att hon hade tonvis med såna lås hemma, och att hälften av dem var sönder... xD HAn har sparkat sönder dem för att komma ut. Han är för go. Tur att våra åtgärder lyckades i alla fall under veckan han var här.
Hon red i alla fall lektionen för mig, och jag är stolt över dem för de var jätteduktiga. I både dressyren och hoppningen även om Rascal försökte sticka, så sa hon att hon skulle försöka rida så som jag har lärt henne nu och så ska hon komma tillbaka då och då :) Extra ofta nu i början. Jag hoppas att det ska bli ännu bättre för dem och de kanske till och med kan komma ut på lite tävlingar nu då och då utan att skämma ut sig... <3
Så, nu var tiden med Rascal slut. Och även om jag gillar honom, så känns det ganska så bra att slippa vara orolig att han ska rymma hela tiden. Nu kanske jag äntligen kan sova på nätterna... Haha.
Hejdå...
Kram J

2012-06-12 | 13:25:27 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback