Rascal *Hemma igen*

Hej! Jag sa ju att en ny häst skulle komma och här är lite info om honom.
(Klicka på bilden för att se en större)
Rascal är ju som sagt inte min, utan han har kommit till oss för att bli omskött medan hans ägare (LH människa) Julia, är bortrest. Han har rykte om sig att vara ett busfrö, och dessutom utbrytarkung. Så, enligt mig tycker jag att hans namn "Rascal" passar bra, då det betyder rackare. Så jag antar att vi får förbereda oss på en del businlägg här. Men vad jag har förstått så är han ändå snäll, men busig... Ja, han lever livet helt enkelt. Mer info kommer när jag har hunnit rida honom lite.
Haha, jag vet att det blev ganska så många bilder men, men <3 :)
Kram J

2012-06-12 | 13:26:00 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback