Regn gillar inte mig (Och jag gillar inte regn)

Hej hej!
Ok, idag har det regnat som bara den här i Gbg. Alla mina tjejer var helt genom blöta när de kom in. Jag fick helt enkelt byta regntäckerna mot svett/fleece täcken så att de skulle torka. Och under tiden så badade jag Classic, packade transporten, och tränade dressyr på Pix. Mer om de finns/kommer i andra inlägg.
I alla fall, Lillan fick vila idag. Hon har tränat så mycket på sistone så att jag tyckte att hon förkänade det.
Här har ni hästarnas outfits:
PIX:
LILLAN:
CLASSIC:
(OBS! - Vet att det är för varmt för fleece täcken, men de fick ha dem på sig så att de skulle torka, tog sedan av dem)
/R

2012-06-08 | 23:17:50 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback