Resultat - Lufthäst SM Kval 2

Här kommer resultaten, allt är lottat med Random.org så det är helt rättvist! 
Dock så blev vi nu bara 7stycken i kvalet, så jag har ändrat lite på reglerna. Men lycka till. De som klarar detta, går vidare till Final!
LC:1
1. SSI - Leia - Grattis! Du får...och... 
2. Neiwada - Riitataka - Grattis! Du får... och (nosgrimma)
3. Danni - Ullster Duo - Grattis! Du får...och 1000LP
4. EF - Secret Surprice - Grattis! Du får... 
5. Luftlycka - Azula - Grattis! Du får... 
LB:1
1. Rosgården - Raise Me To The Sky - Grattis! Du får.. och... 
2. Danni - Brown Bailey - Grattis! Du får... och... 
3. Luftlycka - Riverdancer - Grattis! Du får...
4. SSI - Caspian - Grattis! Du får...
LA:1
1. Neiwada - Wild Wonder - Grattis! Du får... och...
2. R - Holmens Little Pixie - Grattis! Du får... och... 
3. J - Fly Like A Bird - Grattis! Jag får...  och 1000LP
4. Barocko - Sunshadow - Grattis! Du får... 
5. Luftlycka - Lycka - Grattis! Du får...
Kvalet - LA:4
1. J - Fly Like A Bird - Grattis! Jag har gått vidare till Final! 
2. Neiwada - Wild Wonder - Grattis! Du har gått vidare till Final! 
3. A (Långedal) - Springtime -  Grattis! Du har gått vidare till Final! 
4. Luftlycka - Firefox -  Grattis! Du har gått vidare till Final! 
5. Olivia - Dee  -  Grattis! Du har gått vidare till Final! 
6. Pao - Jupiter - Du har tyvärr inte gått vidare. Men bra kämpat! 
7. R - Holmens Little Pixie -  Du har tyvärr inte gått vidare. Men bra kämpat! 
Grattis allihop! Bli inte ledsna om ni kom dåligt, se det bara som en träning. Det går bättre nästa gång ^^ <3
Kram J

2012-06-17 | 14:34:35 | Tävlingar | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» simwim

JAg var ju oxå med i kvalet??:(

Svar: Du skickade ju aldrig in ditt pass så jag var tvungen att stryka dig och tre andra ur kvalet... Men jag sa ju det på mail..? <3
soreca.blogg.se

2012-06-17 // 16:20:46
» Neiwada

När är själva SM? :D

Kram Neiwada

Svar: Jag ska lägga upp proppem snart<3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-17 // 22:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback