Söker...

Hej! Nu är det så att jag inte längre har en spekulant på Maybe, så jag har ingen som kan ta sig an henne. Jag undrar bara om det är någon som skulle vilja ha henne på foder, eventuellt senare köp, eller kanske ha henne som medryttarhäst? :)
Hon är i alla fall jättemysig och verkligen en sån där riktig ponny. Självklart busig, och hon var grundriden dåligt innan hon kom till mig för att ridas till. Sedan blev det ju att jag köpte henne o.s.v o.s.v...
Men jag har i alla fall inte den tid och motivation för att ha henne, jag tror att jag ska satsa på Fly, och så har jag också förälskat mig i en treåring på en sida. Så vi får se hur det blir där.
Men Maybe är i alla fall hur mysig som helst, har mycket kapacitet för att gå långt inom hoppning och dressyr men funkar även utmärkt att busa med i skogen. Dock har ju ponnyer alltid sidor, så hon kan, när hon vill, vara riktigt busig och envis. Men hon är aldrig dum.
Funkar med alla sorters hästar, ston som valacker och skulle även bli en fin avelshäst. Lätt att lasta, sko men jag vet inte hur det är med klippningen.
Maila mig så pratar vi mer. [email protected]
Kram J

2012-06-11 | 22:07:58 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback