Träning och tävling

Hej hej!
Jo, det blir mycket tävlingar för Pix just nu, idag tävlade jag hos Barocko. Och på söndag är det SM final, som vi ska tävla förklassen i. Vi gick ju tyvärr inte vidare til final, men förklassen ska vi i alla fall tävla :) 
Då ska hon inte gå så hårt, utan eftersom att det är på hemma plan kan vi lika gärna vara med. Det är inte jätte mycket mer ansträngande än ett rejält dressyrpass. 
Så, imon ska hon promeneras/skrittas igen. På fredag blir det dressyr, och på lördag rider jag bara igenom henne för att känna på henne. 
-------------------------------------------
I alla fall, jag tränade även med Lillan idag, idag var min hästskötare med, så hon longerade oss medans vi galopperade i något varv eller så. Annars var det bara skritt och trav. 
Jag måste säga, hon har utvecklats rejält. Skritten går galant just nu, traven jobbar vi fortfarande på, den är lite snabb, men vi jobbar på. 
Här har ni hennes outfit:
 
/R

2012-06-20 | 22:26:00 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback